natti

måste plugga, fast de vill jag inte..
så jag skiter i de!
Är rastlös så mina ben håller på o springa iväg ;o

Btw, snart ska jag beställa språkresa till malta med Matilda.

OJOJOJ vad kul de kmr bli!! ;D

 

DADENS HISS:

Spontana personer!

Hur kul är det inte att vara spontan?
Ta mig t.ex som tänker beställa sista minuten resa med matilda o.s.v
Ta ett år ledigt o resa efter gymnasiet är ju ett måste lixom!
Bara dra iväg o va borta ett år eller nått!

Jag menar, är inte livet till för att levas? Man ska ju ha kul o göra de man vill!
Eller vad säger ni? Visst är det viktigaste att uppleva o inte va så jävla nojjig? ;)



Aldrig att jag tänker fastna i Sverige hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0