Hemma!

Hejhej!

Efter att ha varit borta i drygt 11 timmar känner jag mig ganska trött så det blir nog till att gå och lägga sig när som hellst... Imorgon kommer jag lägga ut en kort recension om den urusla filmen vi gick på idag!

Som sagt har jag ingen kamera så det blir inte så många bilder idag..



Restaurangen
Kände inte för mat så mycket så det fick bara bli vanliga hederliga köttbullar för den här gången!

Jag köpte ett handsmycke på JC (129 kr vad jag kommer ihåg)

Handsmycke kan verkligen piffa till det, eller vad tycker ni? :)


Blev inte jättemycket shopping idag, var hur mycket folk som hellst..

Men jag fick iaf köpt:

Halsduk från gina 129 kr

Halsband från JC 99 kr

Tröja med pärlor på axlar och rygg H&M 199 kr

 

Nä nu måste jag sova, kommer bli en lång dag imorgon ;)

PUSS keep reading!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0