hemma!

hejhej alla glada :)

Nu har jag kommit hem från bion This is it.
Det var helt otroligt att äntligen få se hur repetitionerna var, men också väldigt jobbigt eftersom alla kännslor kommer tillbaka. Vid ett tillfälle visades bilder från när Michael var liten och man bara kände hur tårarna började komma.. Han dansade och sjön så fruktansvärt bra!!
Alltså, så mycket mer kan jag inte säga, ni får helt enkelt se den själva!!
Jag rekommenderar den starkt till alla Michaelfans!

Jag vet att detta var första dagen som filmen visades, men tycker ni att den var bra? ni som har sett den alltså ;)




Kommentarer
Postat av: sofia

kul att läsa en lite recension om filmen! så ofattbart att han hade allt det där.. och så bara tog det slut :'(

2009-10-28 @ 19:58:19
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Louise

Men hallå! du skulle ju höra av dig tjockis! Kom hit :) Vi kan nöta film och blogg, dra med min kamerasladd puss

2009-10-28 @ 20:05:51
URL: http://louisemurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0