home

hejhej :)

Är hemma nu.. Ikväll hände inte så mycket som jag skulle kunna berätta om.
Men man måste ju ta de lugnt någon dag också, eller hur?

Och som sagt har jag inte heller en fungerande kamera (som jag absolut måste skaffa en), så någon bild blir det inte heller..
Fast jag har klistrat ihop en liten "vill ha ruta", så att ni har någonting att kika på ;)





Skjorta från H&M 299 kr
Armband från H&M 60 kr
Stor tavla från ikea 699 kr

Jag tycker mycket om stora tavlor, och vilken sort jag gillar mest varierar med humöret faktiskt, kanske låter lite dumt ;P
Färgglada tavlar är också väldigt snyggt, medans denna är lite mer sorgsen och nästan lite "3D" aktig.
Att man lixom kan kolla på den som om man var en del av bilden, lite tufft;)

aja, sängen kallar..
              Gonatt   

Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Älskar min jeansskjorta från JC, köpt förra hösten :)

2009-10-28 @ 10:06:19
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0