Louise gästbloggar!

Ello good-looking!

Just nu är Wecan i stan med sin syster tror jag medans jag bryter mig in på hennes blogg!

Jag kom inte riktigt på vad jag skulle skriva om men jag tänkte att jag kunde skriva lite snabbt om:
hur Wecans stil är!

Wecan är en flicka som fullkomligt älskar kläder och accesoarer av alla dess slag! Ibland kan man bli riktigt trött på henne när man går runt i affärer, för oavsett hur långa köerna är så backar hon inte för att köpa "det gyllende plagget" hon fått syn på! Och snäll som man är så offrar man sig.
Tycker synd om Wecans mamma som alltid måste vara berädd att hasa ut pengar när Wecan har hittat the shoes men somehow får Wecan alltid tag i pengarna!

Iallafall är Wecan ett riktigt modefreak som är stammis hos varenda onlineshop på denna sida nordpolen!



Visste ni föresten?
Att jag kallar alltid Wecan för Torbjörn.


Pussar från Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-30 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0