ojoj

Hej igen ;)

Tack så jättemycket för alla söta kommentarer!
Tyvärr hinner jag inte svara på alla just nu, för har en del att göra, men jag ska försöka så gått det går!

Fortsätt att läsa min blogg alla !

Nu till dagens hiss eller diss:

Det blir en diss idag också..

 

Brutna naglar!

Fy vad irriterad jag blir!

Jag har alltid haft långa naglar, och har aldrig varit något större fan av lösnaglar..

Efter att jag och Louise praoade bröt jag i princip varenda nagel och nu är det jättesvårt att få dom långa igen eftersom dom blir mycket mer sköra på vintern än sommaren.

Och jag som skulle göra manikyr och allt :(

Men ett tips!!

Fila naglarna ofta, det hjälper jättemycket + ha dom ofta målade så ser det mycket fräschare ut :)



Dessa snygga nagellack finns att beställa hos eleven.se för 98 kr :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

jaja din slyna! SVARA ANNARS dÖDAR JAG DIG :@ KOM HIT NU

2009-10-28 @ 20:25:32
URL: http://louisemurray.blogg.se/
Postat av: josefinöstevik

det ljusrosa va skirfint :)

2009-10-28 @ 21:21:19
URL: http://josefinostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0