Kattbajs

idag när jag var på en fridfylld promenad med nemo insåg jag att de va långt till närmaste papperskorg och att jag hade händerna fulla så jag slängde i en påse(inte vilken påse som hellst men endå) i en papperskorg vid vägkanten  och observerar att den är proppfylld så inget mer än en liten påse som min får plats där och hör genast att någon knackar på fönstret intill. En bitter man, antagligen i lingonveckan, öppnar och säger att han betalar faktiskt för "dedär" ( han har antagligen inte medverkat på en enda svenskalektion som barn så vet antagligen inte hur man uttrycker sig). Jag ber om förlåtelse med lite skratt i rösten eftersom de står (läs:skulle stått) patetisk i pannan på mannen eftersom han inte har nått bättre för sig än att ta ut sin ilska från sin 40 årskris på en femtonårig väldigt vacker och trevlig tjej. Jag inser dock att han är mer seriös än vad jag trott och blir lite chockad under tiden han står och gormar som om jag vore hans dotter som målat med tush på väggen att de inte är okej blabla, men låt gå för denna gången men gör ALDRIG om det.. Under tiden har jag blivit lite smått irriterad och ropar/skriker att jaja jag tar väl upp den då och håller upp båda händerna som om " överreagera liiiiite mer tack, snälla skjut mig inte för att jag slängde en påse i din soptunna jag lovar att aldrig göra om de...chilla". Jag slänger inte en till blick på bitterkärringen utan fortsätter på vägen och planerar min hämd eftersom jag inte hade möjlighet att uttrycka den med ord under händelsen. Och självklart kommer jag på den perfekta hämnden! Min morfar (som bor granne med denne man) har precis sålt tomten han bor på till honom fastän han egentligen inte hade någon större lust. Jag ska alltså förklara tydligt för mannen att han är hemskt otrevlig och att han antagligen inte vet vem jag är, för serru jag är nämligen Jan-erik Bobergs barnbarn, du vet han som sålde din kära tomt till dig, och han kommer INTE att bli glad när han får höra hur otrevlig och tyken du vart när en oskyldig flicka ber om förlåtelse utan att vara tyken tillbaka men att han fortsätter med sina olämpliga uttryck.
Ska vi se vad han har till försvar då! Jag planerar också att strö lite kattbajs vid hans dörrmatta bara för att..





Vems sida står ni på?

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahaha men toooooooooooooooor

2010-04-14 @ 22:46:25
URL: http://louisemurray.blogg.se/
Postat av: P

HAHAHAAHAHAHAHAHA

2010-05-01 @ 21:04:15
URL: http://thatspaulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0