minne som en guldfisk..

Försöker hela tiden att komma ihåg att blogga, men ni ser ju hur bra minne jag har..

Tänkte slänga in ett litet inlägg o visa mina senaste inköp, för som sagt har glömt/skitit i att blogga om mina ljuvliga klädesplagg som fyller min garderob men tömmer plånboken, tyvärr..




Randigt linne-H&M, rutig skjorta-H&M, transparent skjorta-H&M, rosa t-shirt-H&M, volangkjol-Rut m.fl, spetsfodral-BikBok, solbrillor 1-lindex, solbrillor 2- H&M, halsband-lindex och sist men inte minst vita converse (+ typ lite smågrejer bl.a kajal,linne, tights..)


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu blir jag glad! Fortsätt uppdatera :D

2010-04-10 @ 18:07:57
URL: http://louisemurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0